miércoles, 29 de mayo de 2013

Fauna cabrera (1)

Fai yá un tiempu mandóme un amigu de L.larón (Suso de Josepillo) dúas fotos d'una sacavera. Acordéime entoncias d'una entrada del blogue Degaña Natural (Salamandra), sobre la sacavera de rabu l.largu Chioglossa lusitanica, muitu menos corriente que la Salamandra salamandra, ya diferente na color del cuerpu, cumu pué vese al faer las comparanzas entre una ya outra. Acompañánlas las semeichas d'outros trés animalinos que viven pol País Cabreiru.





5 comentarios:

Jose de Mingo dijo...

Cuando leí el título de la entrada preguntéime: estí Xastre ¿qué va a falanos de la fauna cabreira de dos patas?.....Ya veo que no.

El Bao dijo...

Como la de la última foto que pusiste, maté yo una en el mes de abril en El Bao, y me dijo una vecina que si era verdad, bajaría la nieve hasta ese mismo sitio, y sucedió, ya que en el mes de mayo, volvió a nevar en El Bao. ¡Cuanto sabe este xente!.

Xastre dijo...

Tou s'andará, Jose... D'aiquí a poucu van nomanos especie protexida ya en vías d'estinción ya será bona ocasión pa faer una entrada.
Ya yía verdá los saberes de los viechos, cunquera. Peru tu anda matando culuebras, que cumu te pesquen, vei salite más baratu un viaxe alredor del mundu...

El chapras dijo...

Felix Rodriguez de la Fuente version cabreira.Ya veremos como sacas el oso o el lobo de cerca, por no hablar de corzos y demas,empezando por los pequeñitos, asi cualquiera, los domesticos tambien son fauna, lo digo para que no te desplaces mucho, ni pases frio o calor je,je. Uff la respuesta del Xastre sera criminal, no entrare aqui asta dentro de un mes.

Milio'i Sebastián dijo...

Ya esculancius nun tenéis?