viernes, 9 de septiembre de 2011

365

Yía´l númberu de días que fai qu'empecéi esti blogue. Ya nun taba mui seguru de que chegara a cumplilos. Peru'l casu yía que, un anu dispuéis, sigue aiquí. Cumu dixi na primera entrada, nun ta feitu pa contentar a naide, nin siquiera a mi mesmu, ya la michor preba yía que la mayoría las entradas tán feitas con muitu mal xeniu, ya unas gotinas d'esa ironía (que nun dexa de ser mal xeniu) que prestan ya disgustan casi a partes iguales a quienes tuvienon la deferencia de l.leelas aiquí ou que las vienon en dalgún comentariu n'outros blogues.
Tampoucu pensaba que yiba a tener nesti tiempu 7.900 visitas. Paez que los compañeiros ya amigos d'outros blogues entran muitas veces al cabu'l día ou vei ser que la xente l.lee cualquier cousa... Peru échase de menos a la xente de L.larón ya La Viliel.la (aproveito p'agradecer a Suso de Josepillo las súas colaboraciones l.literarias ya fotográficas), que yía la que más cousas podía aportar, anque foran sólu comentarios, ya a la que, en teoría, más podían interesá-l.ly estas l.linias.
D'outra miente, la fecha del 9 setiembre na que salióu a la l.luz esti blogue nun foi una casualidá. Yera'l día no que tradicionalmente se celebraba la fiesta de La Viliel.la, n'honor a San Antonio de Padua, en tiempos muitu michores pal l.lugar, ya que quixi recordar d'esa manera.
Nestos doce meses pasanon cousas bonas (muitas) ya menos bonas (poucas, por suerte). Güei tamos de celebración, asina que vou esqueiceme de las malas ya pensar namás nos bonos momentos, de los que hai dous que rel.luman entre tous: los alcuentros blogueiros en La Rioja ya no País Cabreiru.

Muitas gracias a cuantos empleasteis parte del vuesu tiempu en l.leer esti blogue, n'especial a los mióus amigos d'esti L.lonxanu Oeste, que tán xebraos pol mundu. Ya, en vista del ésitu, amenazo con siguir escribiendo. Aiquí escomienza “País Cabreiru, anu 2”...



13 comentarios:

María del Roxo dijo...

Feliz cumple-blog y que sean muchos más.

Jose de Mingo dijo...

Muitas felicidades Xastre po´l aniversariu. Deseote lo michor pa´l anu 2 ya que a esti le sigan muitos anus mas.
¡¡Ya esperu que nas prosimas entradas nun pierdas esi mal xeniu del que fais gala!!.

Pixina Galana dijo...

Feliz Aniversario, prosperidad a tu ironía (que más ya no se puede) y a las 7900 entradas que no esperabas, como decimos por aquí ¡y las que te rondaré moreno!

Gonzalo de Suárez dijo...

Será por que lo haces bien Manolin,

Un saludo.

Alto Sil dijo...

Enhorabuena

Lluis de Turiellos dijo...

Norabona pol cumpleaños y ánimu pa siguir abondu tiempu más col blog.
Saludos.

Suso dijo...

Hola, me alegro de que tengas un monton de visitas, la verdad es que escribes cosas muy interesanres y de una manera muy entretenida, a mi me encanta cada vez que haces un articulo (o como se llame)nuevo, la verdad todo lo que sea leer hacerca de nuestro Pais Cabreiro me entusiasma. No tienes na da que agradecerme, yo intento colaborar todo lo que puedo para dar a conocer ese paraje incomparable, y animar a todo aquel que no lo conozca a visitarlo... Feliz cumpleaños, y como se suele decir en L.laron "hasta el dia 8". ¡SALUDOS!

Xastre dijo...

Muitas gracias a tous. Ya bienveníu a esti requeixu del occidente ástur, Xanu.

luisa dijo...

Muchas felicidades, Xastre.

Aunque es cierto que, por falta de tiempo, pocas veces comento, también es cierto que he leido todas las entradas que has publicado.

Mucho ánimo y a por otros 365.

El chapras dijo...

Enhorabuena Xastre,como en estos aniversarios pasa como en los entierros,que todo el mundo alaba el muerto talmente como si fueram a canonizarlo al dia siguiente,aunque el subsodicho fuera un cabron y mala persona,(no te asustes que no te voy a poner como un trapo)yo solo queria puntualizar una cosa,que me parecen muy bien los temas en lengua cabreira,pero entre eso y un poco demasiado tecnico ,a veces me cuesta entenderlo,vamos que escribas un poquitin mas sencillo para los que somos algo mas lerdos,cortos o como se quiera llamarnos.Como ya me quede agusto criticando,mas que nada por llebar la contraria a todo el mundo,ahora te dire que Dios quiera que el proximo año sean 20000 entradas.

Carlos de Sebastián dijo...

Ya espero que pa'l añu que vien celebres outru.
(Sigo lamentando no haberme acordao del encuentro nel País Cabreiru, ¡qué cabeza la mía!)

Pablo dijo...

Enhorabuena, aunque sea retardada y a seguir haciéndolo bien muchos años más aunque algunos/as no se muestren del todo conforme con tu blog....(hago referencia al comentario del encuentro)jej.


Saludos.

Elena Alvarez dijo...

Pois xa tuven curioseando por aiquí, teño que decir que toda esa zona e de ua belleza inmensa, ou será qeu eu miroa con os oyos de nena qeu pasou una infancia muy, pero muy feliz nel sou pueblo... Penedela, qeu durante muitos años de a mia vida recordeinos como os mais felices. Vou pouco, esa e a verdad, teño qeu facer el propósito, ya cumplilo, claro, de ir lo menos ua vez al año . Muitísimas gracias a todos os que vos moveis por estos lugares, ya deomostrais el amor a vosa terra, que e a mia tamén, dando a conocer ya informando del qeu hay por ahi..
Gracias Xastre por el enlace, virei por aiquí mais a menudo, algo conocía, Ibias, el lejano oeste, ahí xa tuven varias veces. Besos y Feliz Año.. si podera ser sin incendios... pa a nosa terra sería el mellor dos años...